Jak pozyskać nowego klienta- WIARYGODNOŚĆ -czyli daj się poznać.

Klient musi Ci uwierzyć/ zaufać, żeby przyszedł do Ciebie na zajęcia. Dlaczego właśnie u Ciebie miałby zostawić swoje pieniądze, skoro wszystkie oferty są podobne do siebie, wszystkie szkoły zapraszają do nowych grup poledancowych, wszystkie szkoły reklamują się podobnie?

Załóżmy, że klient nie wie, czym jest pole dance albo ma całkiem inne wyobrażenie o tych zajęciach niż masz je Ty. Pamiętaj, że to ty jesteś specjalistą i często pewne pojęcia dla Ciebie oczywiste, dla innych mogą być niezrozumiałe.

Poniżej przykłady postów z różnych stron, “zachęcające” do zapisania się na zajęcia osoby, które nigdy na nich nie były i tak naprawdę może nie wiedzą nawet czym jest pole dance

  • Otworzyliśmy zapisy do grup początkujących:
  • UWAGA! Specjalnie dla Was kolejne nowiutkie grupy dla świeżynek !!!
  • Zapisy do nowych grup Pole Dance od podstaw NOWY NABÓR!!
  • Jeśli chcesz zacząć swoją przygodę z pole dance, właśnie masz ku temu okazję! Startujemy z nowymi grupami wprowadzającymi!

Stań z boku i zastanów się czy tego typu oferty przekonały Cię do zmiany Twojego schematu życia jako klienta i spróbowania czegoś nowego. Dlaczego miałbys to zrobić? Co z tego bedziesz miał, dlaczego masz za to płacić? O potrzebach, pragnieniach, obwach będzie w innym poście…

Typowa definicja pole dance, która jest nijaka

POLE DANCE- taniec na drążku pionowym, stanowiący połączenie gimnastyki, fitnessu, akrobatyki. Trenując pole dance wzmocnisz i ujędrnisz całe ciało, przy tego rodzaju ćwiczeniach trenujesz wszystkie partie – ręce, plecy, brzuch i nogi. Zwiększysz świadomość własnego ciała, nauczysz się poruszać z wdziękiem i gracją, poprawisz kondycję i koordynację. To idealne ćwiczenia dla każdego bez względu na wiek czy wagę. Stopniowo zwiększysz swoją siłę oraz elastyczność całego ciała.

“połączenie fitnessu akrobatyki i gimnastyki”…. To nie dla mnie jestem za stara, nawet nie dosięgnę palcami do podłogi.

“Wzmocnisz i ujędrnisz swoje Ciało”…. Ale jak to niby zrobić, bardzo bym chciała, ale przecież u mnie to niemożliwe. Tym bardziej, że nikt mi nie pokazał jak będę ujędrnić swoje ciało na poledensie, którego nie znam.

“Zwiększysz świadomość własnego ciała, stopniowo zwiększysz swoją siłę oraz elastyczność całego ciała”  …. czym jest świadomość własnego ciała, w jaki sposób to zrobię, co będę musiała robić żeby mi się udało?

“To idealne ćwiczenia dla każdego bez względu na wiek czy wagę” poważnie? nie wierzę.. i niech mi nie wmawiają, że jak ważę 80 kg to w ogóle wejdę na rurę.

Ale teraz skupmy się na elementach, które powinny zawierać posty, aby faktycznie przekonały potencjalnego klienta do twojej oferty.

KONKRETY- Opisz swoją usługę

Musisz uczynić swój produkt tak namacalnym, jak tylko się da. Opisz jak wyglądają zajęcia, jak wygląda rozgrzewka. Nie chodzi tu o pustą definicję, która nawet czasami odstrasza, a często jest nijaka. Opisz co robisz na poszczególnych zajęciach i czego można się nauczyć .Opowiedz o rurze (że się kręci, tak niewiele osób zdaje sobie sprawę, że rura się kręci), o tym, że są materace asekuracyjne.

Opisz jak wyglądają poszczególne ćwiczenia.

Wiadomo, że post nie może być długi, ale dlaczego nie rozłożyć tych informacji na kilka postów.

DOKŁADNE REZULTATY

Klient kupuje dlatego, że ma jakąś potrzebę, która wiąże się z konkretnymi rezultatami, które uzyska korzystając z Twojej oferty. Każdy klient ma inną potrzebę. Nie wrzucajcie klienta do jednego worka. Nie wszyscy chcą być gwiazdą instagrama, nie wszyscy chcą poprawić swoją koordynację lub schudnąć. Ale pokazująć konkrety czyli np. figurę, którą robicie na poziomie podstawowym możecie nawiązać do różnych potrzeb. Jakie mięśnie pracują?… Tak, ale przy powtarzaniu tego ćwiczenia twoje mięśnie, które teraz pracują staną się jędrniejsze, nogi smuklejsze itd. Im konkretniej przedstawisz ofertę tym znajdzie się więcej osób, które w to uwierzą. Możemy do tego jeszcze dołożyć WARUNEK: jeśli będziesz systematycznie chodził na zajęcia wzmocnisz ciało, wysmuklisz nogi, ale musi to być poparte konkretami.

DAJ SIĘ POZNAĆ- łatwy i bezpośredni kontakt

Skup się na potrzebach klienta, jego obawach i edukuj a także uświadamiaj… Daj się przy tym poznać jako specjalista…

Piszesz jako szkoła czy jako konkretna osoba? Marka powinna mieć twarz. Możesz pisać bezosobowo “zapraszamy na zajęcia” albo trochę inaczej “przyjdź do Agi na zajęcia”. Lepiej, prawda?

Skoro klient miałby traktować Twoją szkołę pole dance jako dom (dom z dala od domu) to pokaż mu swój świat, zaproś go do niego, pokaż salę, pokaż biuro, pokaż życie na backstagu. Niech klient Ci zaufa.

produkty polecane
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię